'gagal sekali, tak bermakna gagal selamanya.selagi hayat ada,tak rugi kalau kita mencuba' Keep on trying ;)

Wednesday 29 June 2011

Bad Day ~(^_____^)

#Pagi

Terbaek perjalanan hidup hari ni, S.A-PJ-S.A-Klang-S.A-PJ blik..(-_-' fuhhh ~ meredah hujan jek la..smpai 0pis, b0s wt ngek die lak, angin xtntu psl~sume xkene, itu la, ini la..~haa jwbnye, mmpus aku xwat kje hari ni..pdn muke!

#Tengahari

Dgn xsemena2 aku jdik spiderman lak..b0s aku gk nye kje...crik le org pnjt tangki aptment die tuh..ni x, sume bnde nk save..xpsl2 lencun lg aku..~TENSEN

#Petang

Leh thn la semaknye kje belambak ats meja..nk xnk wt la gak..kang xbsyukur lak de kje..haha..
kalo iktkan hati, mmg gua dh bla dh..hahaha..jahanam trus hari aku..


#Malam

Alhamdulillah, pas dpt tdo 10 mins <maghrib lak tuh> beban sume tu ilang sket, tggu nk mencekik jek nih <wo0ii Zifi!! ne nsik aku nih??>

Kesimpulanya

Jgn le merungut dgn pe yg jdik kt diri kite..bnyk2 le bsabar ;) ~ bnykkan senyuman, kerana dengan senyuman kita dapat meringankan sedikit sebanyak beban org yg melihatnya (^____^)v

"Senyuman Penawar Duka"

Redza ;)

No comments:

Post a Comment