'gagal sekali, tak bermakna gagal selamanya.selagi hayat ada,tak rugi kalau kita mencuba' Keep on trying ;)

Sunday 29 May 2011

29-05-2011 <@kampung halaman>

hye all,

kul 1200 hrs dh..jap jek dh tghari..igt ley lepak lame2 kt kg..dh nk blik kl..i think i might need a long vac later..mlm ni mak n adik blik kg ngn abah..best r eya<school h0liday> 6t along free, along blik ea?kite g jln2 ;) tu lah, aku ngn fmily jrg dpt hangout sesame..kdg2 sdey gk..tp nk wt cmne an..tetibe aku ase nk plan holiday with mak abah..mst best..dh lame sgt kot xspend time 2gether <==ley nyanyi lagu Far East Mov. nih :P

bile nihhhhh....pening gk nk plan2 nih..jap2!~ni yg semak nih..tgk schedule this month=full..client aku ni pon satu..ikt turn la..kan sng tiap2 bln de comm. utk aku..ni x,nk wat skali bderet..masak wo0o..haishhh :(

papepon aku skang dh smkin pndai manage my own time..xdek la terabur cm mule2 kje dlu..Alhamdulillah :) ~ Semoga hari-hari mendatang lebih baik untukku, Amin. (^____^)

No comments:

Post a Comment